Lingeriewinkel Secrets by day in Valkenswaard

Wendy van Roy, eigenaar van lingeriewinkel Secrets by day, vroeg aan ontwerpbureau COEN! uit Eindhoven een retailontwerp te verzorgen dat kernwaarden als zelfverzekerd, sexy, charmant, succesvol en lief zichtbaar maakt. Eindresultaat is een verleidelijk boudoir in paars en wit.

Secrets by day wil een sfeer scheppen die een spannend product als lingerie toegankelijk maakt en waarin voldoende ruimte is voor persoonlijk advies. COEN! ontwierp hiervoor een retailconcept dat is gebaseerd op het uitgangspunt: verkopen door te verleiden. De ruimte doet ook dienst als catwalk tijdens klantavonden.

Boudoir

De lingeriecollecties zijn gepresenteerd in een overzichtelijke omgeving. De producten worden getoond in hoogglanzende witte kasten met een kantpatroon. De lingerie is een kleurrijke blikvanger. De paskamers zijn te vinden in een intieme, paarse boudoir-achtige omgeving met warme verlichting en zachte vloerbedekking. Ernaast is een spiegelwand gesitueerd met de tekst ‘you are beautiful’.

Kant

De kleuren wit en paars symboliseren dag en nacht. Een speciaal ontworpen kantpatroon, dat terugkeert op de wanden in de winkel, draagt de visuele communicatie. Het is te zien op de website en op de andere uitingen van Secrets by day. Het logo onthult het geheim van het hart tussen twee haakjes.

Doe mee aan het speciale marktonderzoek (PROVADA) en ontvang gratis de onderzoeksresultaten. Het thema voor dit onderzoek is: Bruggen bouwen - Hoe overbrugt de vastgoedsector de kloof tussen ambitie en realiteit.