Secrets by day wil een sfeer scheppen die een spannend product als lingerie toegankelijk maakt en waarin voldoende ruimte is voor persoonlijk advies. COEN! ontwierp hiervoor een retailconcept dat is gebaseerd op het uitgangspunt: verkopen door te verleiden. De ruimte doet ook dienst als catwalk tijdens klantavonden.
Boudoir
De lingeriecollecties zijn gepresenteerd in een overzichtelijke omgeving. De producten worden getoond in hoogglanzende witte kasten met een kantpatroon. De lingerie is een kleurrijke blikvanger. De paskamers zijn te vinden in een intieme, paarse boudoir-achtige omgeving met warme verlichting en zachte vloerbedekking. Ernaast is een spiegelwand gesitueerd met de tekst ‘you are beautiful’.
Kant
De kleuren wit en paars symboliseren dag en nacht. Een speciaal ontworpen kantpatroon, dat terugkeert op de wanden in de winkel, draagt de visuele communicatie. Het is te zien op de website en op de andere uitingen van Secrets by day. Het logo onthult het geheim van het hart tussen twee haakjes.