Toelichting: FIVE AM
Door alle ramen aan de straatzijde open te maken, ontstond maximale interactie tussen interieur en stad. Op die manier vervagen grenzen en lopen beide in elkaar over. De winkels zelf werden ingericht als mini-steden, met middenmeubels die als gebouwen op een plattegrond staan.
Dieper in de winkel – en dieper in de stad – zijn het vrouwelijke materialen die de vrouwencorner een eigen gezicht geven. Paskamers differentiëren: grijze tegels voor de man, terracotta voor de vrouw. Als bakstenen in de stadsteeg. Gordijnen in denim, gestikt zoals de broeken, verwijzen naar de producten die Brooklyn een identiteit geeft. Het totale concept straalt rust uit, verbetert de winkelbeleving van de klanten én bevat een groot aanbod. Missie geslaagd!
De opbouwelementen in betonijzer creëren een skyline. De stalen middenmeubels kregen een paneelinvulling in zes materialen die duidelijk gelinkt zijn aan de stad. Magnetisch en inwisselbaar, om nieuwe presentaties en collecties snel mogelijk te maken.