nieuws

FARO architecten ontwerpt ‘Gezicht op Delft’

Architectuur

FARO architecten ontwerpt ‘Gezicht op Delft’

Deze week start de verkoop van de appartementen en grachtenpanden van ‘Gezicht op Delft’. Het project, dat deel uitmaakt van nieuwbouwgebied Nieuw Delft, bestaat uit 17 grachtenpanden en 25 appartementen met parkeerplaats en is een ontwerp van FARO architecten. Ballast Nedam is de ontwikkelaar van het project.

De meeste appartementen hebben zicht op De Kolk, die tegenwoordig hoofdzakelijk als passantenhaven dienstdoet. Het eerste appartement, kent twee verdiepingen en is feitelijk een maisonnette met een eigen entree aan de Westsingelgracht. Verdieping twee tot en met vijf van het complex telt steeds vijf vierkamerappartementen en verdieping vijf en zes zijn beide uitgerust met twee top-penthouses van meer dan 210 m2. De top-penthouses op de vijfde verdieping hebben de beschikking over een terras.

Alle appartementen beschikken grenzend aan de living over een eigen buitenruimte met uitzicht. De appartementen beschikken over een eigen parkeerplaats in het souterrain.

Grachtenpanden

De 17 grachtenpanden kennen allemaal vijf woonlagen en hebben de entree aan de autovrije Westsingelgracht. De auto parkeert krijgt een plek op het erf aan de achterzijde onder een deel van de eerste verdieping en de terrastuin. De begane grond doet daarmee dienst als royale
entreepartij met toilet en berging. De eerste en tweede verdieping zijn twaalf meter diep en zo’n vijf meter breed, de eerste verdieping heeft extra hoogte met een binnen maat van 3m. Hier bevinden zich de living in combinatie met een royale open woon-leef-keuken, al dan niet extra met elkaar verbonden door een vide. Aan de achterzijde van de eerste verdieping bevindt zich uw terrastuin van zo’n dertig vierkante meter. Verdieping drie heeft twee ruime slaapkamers, waaronder de master bedroom, en de badkamer. Op deze etage is ook het tweede toilet. De vierde verdieping tenslotte heeft twee slaapkamers, een berging en de technische ruimte.

Lees ook:

 

 

 

 

Reageer op dit artikel