nieuws

Binnenkomen bij Google

Interieur

Grote multinationals verlenen niet eenvoudig hun medewerking aan publicaties. Zorgen over merkschade zijn daarvoor de grootste reden. Vingen we eerder bot bij Nike toen we het prachtige interieur voor hun Eat & Meet area wilden publiceren, het interieur dat D/Dock ontwierp voor Google wilden we niet aan ons voorbij laten gaan.

Binnenkomen bij Google

We waren benieuwd hoe het is om als interieurarchitect voor een supermerk te werken. Tot onze verbazing blijkt dat niet veel te verschillen van werken voor een doorsnee opdrachtgever. Tenzij je naar het beschikbare budget kijkt natuurlijk.

In het geval van Google stelde het de ontwerpers in staat om een fantastische werksfeer te realiseren die qua uitstraling aansluit bij wat je van ‘s werelds meest innovatieve bedrijf verwacht.

Lees alles over ontwerpen voor multinationals in de rubriek Interieur van het aprilnummer van de Architect.

 

Actie abonnement de Architect

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels