nieuws

Zwarte Hond kanshebber Bouwmarketing Jaarprijs

Geen categorie

De Smaaktuin op het Veemarktterrein in Utrecht is één van de drie finalisten voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs. Het project is ontwikkeld in samenwerking met woningcorporatie Bo-ex, gemeente Utrecht, De Zwarte Hond, Marc Koehler en Groosman partners en mede-opdrachtgevers.

Zwarte Hond kanshebber Bouwmarketing Jaarprijs

 

De huizen in de Smaaktuin zijn allemaal eigendom en bestaan uit individuele panden in een stedelijke omgeving rondom een besloten binnentuin. Het project richt zich op jonge en doorstroomgezinnen met werkende ouders, zo tussen de 35 en 45 jaar met 1 à 2 kinderen.

Het concept is geheel ontwikkeld in mede-opdrachtgeverschap en speelt in op specifieke woonwensen van de markt. De consument wordt bij iedere beslissing betrokken om alles op smaak van de geïnteresseerden te brengen.

De overige finalisten naast De Smaaktuin zijn Niko en ORGA architect met De Groene Bouwketen. Donderdag 19 september wordt de winnaar bekendgemaakt.

Reageer op dit artikel