nieuws

Oplevering – Gezond fastfood

Geen categorie

Pluk is een nieuwe retailformule die verse vruchtensappen, yoghurt shakes en speciale salades, die de klanten zelf mogen samenstellen, verkoopt.

tjep-pluk-openingsfoto.jpg

De essentie is klanten te laten genieten van goed en gezond eten, zonder daarin door te slaan. De filosofie van Pluk is: als je 99% van de tijd gezond voedsel eet, kun je jezelf af en toe verwennen met 1% slagroom. Pluk biedt die 99% en die 1% aan, naast elkaar, bovenop elkaar of door elkaar gemengd. 

tjep-staand-1.jpg    tjep-staand-2.jpg

Het ontwerp dat Tjep. voor de eerste vestiging in Amsterdam maakte, weerspiegelt de balans tussen gezondheid en plezier. In plaats van natuurtinten te gebruiken, wilde Tjep. juist de kleuren van het fruit en de groenten inzetten voor het interieur. De balie bevat daarom 3 compartimenten, gevuld met nepfruit en nepgroenten die op kleurgroep en –verloop zijn gerangschikt. Naar eigen zeggen deden Frank Tjepkemaen zijn team er maanden over om precies het juiste kleurverloop en de beste verhouding tussen fruit en groenten te vinden. 

tjep-staand-3.jpg

www.tjep.nl 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels